مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 13:302020-01-28بين الملل

نتانیاهو برای دیدار با پوتین فردا راهی مسکو می شود


رسانه های رژیم صهیونیستی خبر داده اند که نخست وزیر این رژیم فردا برای رایزنی در مورد «معامله قرن» و یک زندانی اسراییلی راهی مسکو می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های اسراییلی می گویند بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی فردا (چهارشنبه) راهی مسکو، پایتخت روسیه، می شود.

به نوشته پایگاه تایمز اسراییل ، نتانیاهو قصد دارد در جریان سفر به مسکو ضمن دیدار با ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه، وی را در جریان آخرین اخبار درباره طرح سازش موسوم به معامله قرن قرار دهد.

این طرح قرار است تا ساعاتی دیگر در واشنگتن رونمایی شود.

دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین امروز سه شنبه در آستانه انتشار جزییات طرح دولت دونالد ترامپ موسوم به معامله قرن گفت که کرملین در حال حاضر در خصوص این طرح ابراز نظر نمی کند.

وی ضمن تأکید بر اینکه روسیه هنوز از ماهیت این سند اطلاعی ندارد، گفت: ما نمی توانیم تا زمانیکه با ماهیت آن آشنا شویم، چیزی در این خصوص بگوییم.

دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا روز دوشنبه در دیدار با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن گفت معامله قرن امروز رونمایی می شود.

  برخی منابع اسراییلی همچنین گزارش داده اند که نتانیاهو قصد دارد در سفر به مسکو، پوتین را متقاعد کند که نعاما ایساخار تبعه صهیونیست را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو برای دیدار با پوتین فردا راهی مسکو می شود

نتانیاهو برای دیدار با پوتین فردا راهی مسکو می شود