مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 13:252020-01-28بين الملل

افشای محتوای کتاب بولتون جمهوری خواهان را با هم درگیر کرد


انتشار بخش هایی از کتاب مشاور سابق امنیت ملی آمریکا که نشان می دهد ترامپ کمک مالی به اوکراین را به عنوان گرو نگه داشته، موجب اختلاف و درگیری میان اعضای حزب جمهوری خواه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، درز محتوای پیش نویس کتاب جان بولتون مشاور سابق امنیت ملی آمریکا که از سوء استفاده دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا از اختیاراتش حکایت دارد، موجب بروز درگیری و اختلاف در حزب جمهوری خواه شده است.

در حالی که پیش از این حزب جمهوری خواه اعلام کرده بود قصد ندارد در جلسه محاکمه ترامپ در سنا شاهدی را دعوت کند، اما حالا برخی از اعضای این حزب می گویند بولتون باید به جلسات محاکمه احضار شده و در مورد آنچه درباره پرونده موسوم به اوکراین گیت می داند، شهادت دهد.

به نوشته پایگاه هیل ، میت رامنی و سوزان کالینز از جمله سناتورهای جمهوری خواهی هستند که می گویند اطلاعات تازه در مورد دانسته های بولتون نشان می دهد که وی باید در سنا شهادت دهد.

با این وجود، سران حزب جمهوری خواه در روزهای اخیر تلاش کرده اند انگیزه های بولتون برای انتشار این اطلاعات را زیر سؤال برده و ادعاهای مطرح شده در نسخه پیش نویس کتاب وی را رد کنند.

روز گذشته میچ مک کانل رهبر اکثریت جمهوری خواه سنا در نشستی به هم حزبی هایش توصیه کرد از درخواست برای احضار بولتون به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای محتوای کتاب بولتون جمهوری خواهان را با هم درگیر کرد

افشای محتوای کتاب بولتون جمهوری خواهان را با هم درگیر کرد