مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 13:182020-01-28اقتصادي

رفع تداخل 13 هزار 748 هکتار اراضی کشاورزی در آذربایجان‎شرقی


داداش نصیری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه واگذاری و حفاظت اراضی با هدف انجام طرح های کشاورزی و غیرکشاورزی از مهم ترین وظایف مدیریت امور اراضی است، افزود: این مدیریت به منظور اجرای طرح ها و حفظ حقوق متقابل مردم و دولت، نظارت دقیق و کارآمد خود را تا مراحل نهایی و بهره برداری از طرح ها برعهده دارد.

وی با بیان اینکه از این طریق مشکلات مالکیتی تولیدکنندگان بخش کشاورزی رفع می شود، گفت: در سال گذشته نیز استان آذربایجان شرقی در بررسی پرونده رفع تداخلات مقام نخست را داشت .

امسال نیز به مدد اعضای کمیسیون رفع تداخلات پلاک های ثبتی استان آذربایجان شرقی و همکاران فعال امور اراضی توانسته ایم رتبه نخست این بخش را به خود اختصاص دهیم که این امر در سایه تفاهم و همدلی ادارات ذیربط در این زمینه اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه رفع تداخلات اراضی ملی، دولتی و مستثنیات کشاورزان یکی از بزرگترین اقدامات دولت است که از چند سال گذشته با جدیت در حال پیگیری است افزود: هدف اصلی از طرح رفع تداخلات برطرف سازی موانع تولید در بخش کشاورزی و سنددار کردن اراضی و در عین حال حفظ و حراست اراضی ملی و منابع طبیعی است.

نصیری با بیان اینکه سنددار کردن زمین های کشاورزان در دستور کار مدیریت امور اراضی سازمان است، گفت: رفع تداخلات در زمین های ملی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تداخل 13 هزار 748 هکتار اراضی کشاورزی در آذربایجان‎شرقی

رفع تداخل 13 هزار 748 هکتار اراضی کشاورزی در آذربایجان‎شرقی