مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 13:152020-01-28پزشكي

تشریح اقدامات اورژانس در تعطیلات عید نوروز


رییس سازمان اورژانس کشور ضمن تشریح اهم اقدامات اورژانس در تعطیلات عید نوروز از آمادگی کامل 45 فروند بالگرد اورژانس هوایی در ایام نوروز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر پیرحسین کولیوند در یکصد و دهمین اجلاس روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور درخصوص اقدامات و تمهیدات اورژانس کشور در ایام نوروز اظهارکرد: به منظور ارائه بهتر خدمات اورژانسی در ایام تعطیلات عید نوروز، راهبردهای طرح سلامت نوروزی تعیین و در این راستا دبیرخانه طرح سلامت نوروزی در EOC وزارت بهداشت تشکیل شده است.

وی افزود: در این طرح به منظور ارائه مطلوب خدمات پیش بیمارستانی در نظر داریم، خدمات اورژانس پیش بیمارستانی در جاده ها، شهرها و استان ها با توجه ویژه به استان های مسافرپذیر را تقویت کنیم، آمبولانس ها را در حاشیه جاده ها بویژه 30 کیلومتری شهرها مستقر و ایستگاه های سلامت را در مسیرهای پرتردد و محورهای پرحادثه شهری و روستایی برپا کنیم و آموزش همگانی را جدی بگیریم.

کولیوند ادامه داد: تجهیز و آمادگی تمامی آمبولانس های بیمارستانی و مراکز بهداشتی و درمانی در کلیه شهرها جهت حفظ ظرفیت لجستیکی، آمادگی کامل 45 فروند بالگرد اورژانس هوایی در این ایام، استقرار تیم های اورژانس و کارشناسان مدیریت بیماری ها در فرودگاه ها، ایستگاه های قطار و ترمینال های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح اقدامات اورژانس در تعطیلات عید نوروز

تشریح اقدامات اورژانس در تعطیلات عید نوروز