مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 12:552020-01-28سياسي

توصیه هاشمی به فتاح؛ زمین های چیتگر به دردت نمی خورد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن هاشمی در حاشیه جلسه علنی امروز شورای سالامی شهر تهران گفت: در جلسه امروز ابتدا رابط شورایاران منطقه 14 با حضور در صحن علنی شورا برخی از مسائل و مشکلات منطقه 14 را تشریح کرد و 7، - رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر فتاح بخواهد زمین های چیتگر را بگیرد به او توصیه می کنم که این کار را نکند، زیرا این زمین ها به درد وی نمی خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن هاشمی در حاشیه جلسه علنی امروز شورای سالامی شهر تهران گفت: در جلسه امروز ابتدا رابط شورایاران منطقه 14 با حضور در صحن علنی شورا برخی از مسائل و مشکلات منطقه 14 را تشریح کرد و 7، 8 نفر از اعضای شورای نیز در این خصوص به ارائه نظرات خود پرداختند.

وی ادامه داد: اولین دستور کار امروز شورا لایحه یک فوریتی آیین نامه مربوط به ماده 7 بود که برای سازمان آتش نشانی درآمد پایدار ایجاد می کرد که یک فوریت این لایحه به تصویب رسید.

هاشمی افزود: پیشنهادات در خصوص لایحه مربوط به مشاغل خانگی نیز از دیگر دستور کار های امروز شورا بود و تمام پیشنهادات را در این زمینه به اتمام رساندیم و این لایحه نیز به تصویب رسید.

رییس شورای شهر تهران با اشاره به موضوع پارک های عمومی گفت: این موضوع را مورد بررسی قرار دادیم و لایحه پرکاری بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه هاشمی به فتاح؛ زمین های چیتگر به دردت نمی خورد

توصیه هاشمی به فتاح؛ زمین های چیتگر به دردت نمی خورد