مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 12:552020-01-28سياسي

جهانگیری: حفظ عزت و امنیت زائران در حج عمره اهمیت فراوانی دارد


معاون اول رییس جمهوری با بیان این که مسئولیت اصلی تصمیم گیری درباره حج عمره مفرده با شورای عالی امنیت ملی است، گفت: حفظ عزت و امنیت زائران ایرانی در حج عمره از اهمیت فراوانی برخوردار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، به خاطر تلاش های صادقانه آن شهید بزرگوار برای حل مشکلات زائران ایرانی عتبات عالیات در کشورهای عراق و سوریه، با اشاره به برگزاری مناسب حج تمتع در سال 98، از همه دستگاه ها و بخش های مختلف دست اندرکار در این مراسم قدردانی و بر لزوم تلاش جهت رفع ضعف ها و تقویت نقاط قوت برای حج تمتع سال 99 تاکید کرد.

وی با اشاره به ابعاد سیاسی مراسم حج، بر لزوم بهره برداری بهینه از مراسم حج در راستای تقویت اتحاد میان امت اسلامی تاکید کرد و افزود: سیاست جمهوری اسلامی ایران همواره بر ارتباط صمیمانه با کشورهای اسلامی بخصوص کشورهای مسلمان منطقه مبتنی بوده است تا با کمک آنها بتواند مسائل و مشکلات مسلمانان را حل و فصل کند.

جهانگیری همچنین زیارت عتبات عالیات و سفر زائران ایرانی به کشورهای سوریه و عراق را نیز پراهمیت توصیف و خاطرنشان کرد: آنچه بیش از همه در موضوع زیارت عتبات اهمیت دارد حفظ امنیت زائران ایرانی است چرا که اعزام زائران از سوی سازمان حج و زیارت به معنای آن است که جمهوری اسلامی ایران از برقراری امنیت برای آنها اطمینان کامل حاصل کرده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیری: حفظ عزت و امنیت زائران در حج عمره اهمیت فراوانی دارد

جهانگیری: حفظ عزت و امنیت زائران در حج عمره اهمیت فراوانی دارد