مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 12:452020-01-28سياسي

حفظ امنیت زائران ایرانی؛ اولویت دولت در زیارت عتبات


آنچه بیش از همه در موضوع زیارت عتبات اهمیت دارد حفظ امنیت زائران ایرانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، جلسه شورای عالی حج و زیارت پیش از ظهر امروز (سه شنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

آقای اسحاق جهانگیری در این جلسه ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به علت تلاش های صادقانه آن شهید بزرگوار برای حل مشکلات زائران ایرانی عتبات عالیات در کشور های عراق و سوریه، با اشاره به برگزاری مناسب حج تمتع در سال 98، از همه دستگاه ها و بخش های مختلف دست اندرکار در این مراسم قدردانی و بر لزوم تلاش جهت رفع ضعف ها و تقویت نقاط قوت برای حج تمتع سال 99 تاکید کرد.

وی با اشاره به ابعاد سیاسی مراسم حج، بر لزوم بهره برداری بهینه از مراسم حج در راستای تقویت اتحاد میان امت اسلامی تاکید کرد و افزود: سیاست جمهوری اسلامی ایران همواره بر ارتباط صمیمانه با کشور های اسلامی بخصوص کشور های مسلمان منطقه مبتنی بوده است تا با کمک آن ها بتواند مسائل و مشکلات مسلمانان را حل و فصل کند.

آقای جهانگیری همچنین زیارت عتبات عالیات و سفر زائران ایرانی به کشور های سوریه و عراق را نیز پراهمیت توصیف کرد و گفت: آنچه بیش از همه در موضوع زیارت عتبات اهمیت دارد حفظ امنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ امنیت زائران ایرانی؛ اولویت دولت در زیارت عتبات

حفظ امنیت زائران ایرانی؛ اولویت دولت در زیارت عتبات