مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 12:302020-01-28اقتصادي

نرخ بیکاری در البرز از 16 درصد به 13 درصد رسیده است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار البرز گفت: امسال 30 هزار اشتغال در استان ایجاد شده که 17هزار نفر از آنها جایگزین افراد بازنشسته بوده اند و 13 هزار نفر هم شاغل جدید محسوب شده و امسال مشمول بیمه اجباری شده اند.

- ایسنا/البرز معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار البرز گفت: امسال 30 هزار اشتغال در استان ایجاد شده که 17هزار نفر از آنها جایگزین افراد بازنشسته بوده اند و 13 هزار نفر هم شاغل جدید محسوب شده و امسال مشمول بیمه اجباری شده اند.

جهانگیر شاهمرادی بعد از ظهر سه شنبه هشتم بهمن در جلسه اقتصاد مقاومتی و شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی که در فرمانداری اشتهارد برگزار شد با بیان اینکه 3500 واحد صنعتی در البرز فعال است؛ اظهار کرد: البته تعداد واحدهای تولیدی و صنعتی مجوز دار استان بیش از این آمار است ولی با توجه به محدودیت هایی که قانون هوای پاک و قانون 120 کیلومتری ایجاد کرده؛ بسیاری از آنها ناچارند در قالب واحدهای صنفی فعالیت داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: 30 درصد قطعات خودروی کشور در البرز تولید می‎ شود و این استان 53 واحد تولید دارو، 150 برند ملی در حوزه صنایع تبدیلی و غذایی و 23 کارخانه آرد را در خود جای داده و به عنوان میز ماکارونی کشور شناخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ بیکاری در البرز از 16 درصد به 13 درصد رسیده است

نرخ بیکاری در البرز از 16 درصد به 13 درصد رسیده است