مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 12:252020-01-28سياسي

جهش 11 هزار میلیارد تومانی بودجه سازمان مالیاتی را چگونه به مردم جواب بدهیم


معاون سازمان برنامه و بودجه کشور در موافقت با پیشنهاد حذف ماده 26 لایحه مالیات بر اززش افزوده مبنی بر اختصاص 6 درصد از درآمدهای مالیاتی به این سازمان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، صبح امروز سه شنبه در جریان بررسی مواد لایحه مالیات بر ارزش افزوده کشور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس پیشنهاد حذف ماده 26 این لایحه را ارائه کرد و این پیشنهاد نهایتا به تصویب رسید.

براساس این ماده، سازمان امور مالیاتی از قوانین نظام اداری، مالی و استخدامی کشور مستثنی می شد و همچنین 6 درصد از درآمدهای مالیاتی به این سازمان تخصیص می یافت.

در این باره سیدحمید پورمحمدی معاون بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور به عنوان موافق حذف این ماده و در جایگاه نماینده دولت در صحن علنی مجلس اظهار داشت: این بند آثار بودجه ای دارد، روی بحث ما اختصاص 6 درصد درآمدهای مالیاتی به سازمان امور مالیاتی است و متعرض مابقی بخش های این ماده نیستیم.

سازمان امور مالیاتی سازمان مهمی است و باید برای تأمین بودجه به آن اتکا کنیم در دولت تصورمان این است آنچه ابزار نیاز بوده برای سازمان فراهم کردیم به عنوان مثال در طرح جامع مالیاتی منابع لازم فراهم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش 11 هزار میلیارد تومانی بودجه سازمان مالیاتی را چگونه به مردم جواب بدهیم

جهش 11 هزار میلیارد تومانی بودجه سازمان مالیاتی را چگونه به مردم جواب بدهیم