مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 12:152020-01-28اقتصادي

پایلوت فناوری فرآوری و استحصال عناصر نادر و راهبردی معدنی بهره برداری شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، - پایلوت فناوری و استحصال عناصر نادر خاکی و دیگر عناصر استراتژیک با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، وزیر صنعت، معدن و تجارت، رییس ایمیدرو و استاندار البرز رونمایی شد و به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران مستقر در شهرک صنعتی تحقیقاتی کاوش استان البرز برای افتتاح و بهره برداری پایلوت فرآوری و استحصال عناصر نادر خاکی میزبان سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری شد.

در این مراسم، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت، عزیزالله شهبازی استاندار البرز، خداداد غریب پور رییس ایمیدرو و جمعی از مدیران صنعت ستاری را همراهی کردند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، دست یافتن کشور به دانش فنی فرآوری مواد معدنی و یک گام به جلو در مسیر گذار از خام فروشی را مهم ترین دستاورد این پروژه نیمه صنعتی دانست و گفت: باید به این باور برسیم که فناوری، آموختنی است و باید اتکا به خام فروشی به ویژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایلوت فناوری فرآوری و استحصال عناصر نادر و راهبردی معدنی بهره برداری شد

پایلوت فناوری فرآوری و استحصال عناصر نادر و راهبردی معدنی بهره برداری شد