مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 11:102020-01-28اجتماعي

لایروبی یک هزار متر از قنات ها و رودخانه های همدان


شهردار منطقه یک همدان از لایروبی و مرمت بیش از یک هزار متر از قنات ها و رودخانه های شهر همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان به نقل از شهرداری منطقه یک همدان، مسعود دهبانی صابر اظهار کرد:  بیش از یک هزار متر از قنات ها و رودخانه های منطقه یک همدان با هدف جلوگیری از ایجاد بحران های سیل و طغیان لایروبی و مرمت شد.

وی با بیان اینکه عدم لایروبی رودخانه ها و کانال ها یکی از عوامل مهم ایجاد طغیان ها و آبگرفتگی ها به هنگام بارش شدید است گفت: در سال جاری موفق به لایروبی و مرمت بیش از یک هزار متر از قنات ها، رودخانه ها و کانال ها شده ایم.

شهرداری منطقه یک همدان تأکید کرد: ارتفاع کم و دسترسی سخت به قنات و رودخانه ها عملیات لایروبی و مرمت را بسیار دشوار می کند که با بکارگیری نیروهای متخصص توانسته ایم در این امر پیشتاز باشیم.

وی ضمن اینکه لایروبی و ترمیم رودخانه زیرزمینی بلوار خیرین مدرسه ساز  را که با نشست خیابان باعث ایجاد مشکلاتی برای ساکنین منطقه شده بود را یکی از پروژه های مهم دانست که بیش از 500 متر از آن توسط اکیپ امانی منطقه با صرفه جویی اقتصادی 5 میلیارد ریالی لایروبی و کف و دیواره آن مرمت شد.

دهبانی صابر ترمیم دیواره ها و کف رودخانه زیرزمینی حقگویان، قنات انتقال آب زیرگذر بعثت در خیابان جهان نما با طول بیش از 400 متر، ترم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایروبی یک هزار متر از قنات ها و رودخانه های همدان

لایروبی یک هزار متر از قنات ها و رودخانه های همدان