مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 10:352020-01-28فرهنگي

آموزش هنرهای اصیل ایرانی در مدرسه زمستانی ملک +عکس


با ورود به محوطه کتابخانه و موزه ملی ملک به راحتی می توانید خودتان را به مجموعه ای برسانید که تحت عنوان «مدرسه زمستانی ملک» هنرمندانی را در حوزه های مختلف همچون نقاشی پشت شیشه، - گروه تفریح و نشاط؛ سعیده اسدیان: این روزها کتابخانه و موزه ملی ملک میزبان هنرجویانی است که با حضور در دوره ها و کارگاه های مختلف آموزشی علاقه مندی های خود را در گستره فرهنگ و هنر اسلامی به صورت عملی دنبال می کنند.

با ورود به محوطه کتابخانه و موزه ملی ملک به راحتی می توانید خودتان را به مجموعه ای برسانید که تحت عنوان مدرسه زمستانی ملک هنرمندانی را در حوزه های مختلف همچون نقاشی پشت شیشه، تذهیب، گل و مرغ و.

دور هم جمع کرده است.

اینجا کارگاه های آموزشی نقاشی پشت شیشه و آینه ، هندسه نقوش گره چینی در هنرهای سنتی ، نقاشی گل و مرغ و تذهیب و حل کاری و نشست های پژوهشی بررسی کتاب احادیث کاشی های زرین فام حرم مطهر امام رضا (ع) ، میدان مشق در متون تاریخی و آشنایی با روش های تصحیح نسخ خطی در حال برگزاری است.

یکی از بخش های قابل توجه در این کارگاه ها مربوط به نقاشی پشت شیشه است، هنری قدیمی که نمونه نفیسی از آن هم در موزه ملک به نمایش گذاشته شده و 8 سال است که به طور مداوم آموزش آن به هنرجویان ادامه داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش هنرهای اصیل ایرانی در مدرسه زمستانی ملک +عکس

آموزش هنرهای اصیل ایرانی در مدرسه زمستانی ملک +عکس