مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 10:152020-01-28سياسي

خبرنگاران نسبت به هویت خود دغدغه مند باشند/ ضرورت سامان دهی رسانه ها


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بابیان اینکه سامان دهی خبرنگاران و رسانه ها در هیچ استانی اتفاق نیفتاده است، گفت: برای این مهم خبرنگاران باید نسبت به هویت خود دغدغه مند باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی اصغر فضیلت ظهر سه شنبه در سومین نشست تبیینی، اطلاع رسانی و خبری استان ذیل شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان به میزبانی سالن یادگار امام (ره) استانداری بابیان اینکه برای به نتیجه رسیدن سامان دهی خبرنگاران نیازمند به فراهم شدن بسترها و زمینه های لازم هستیم، ابراز داشت: در نگاه اول می بایست دغدغه وجود داشته باشد به این معنا که خبرنگاران و روابط عمومی ها و ارشاد به عنوان متولی این بخش این مهم را مطالبه گری کنند.

وی بابیان اینکه تا زمانی دغدغه ای وجود نداشته باشد امور به سروسامان نیز نمی رسد، افزود: در وهله نخست می بایست خبرنگاران نیز می بایست مانند هر صنف دیگری برای صیانت از حقوق و هویت صنفی خود دغدغه داشته باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بابیان اینکه تشکیل شورای سامان دهی خبرنگاران به همه خبرنگاران ابلاغ شده است، ابراز داشت: در ابتدا می بایست ساختاری ایجاد شود که این مهم فراهم و اعضای این کمیته تشکیل شدند منتها نیازمند تهیه شاخص هایی به عنوان ارزیابی است که این نیز در دستور کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران نسبت به هویت خود دغدغه مند باشند/ ضرورت سامان دهی رسانه ها

خبرنگاران نسبت به هویت خود دغدغه مند باشند/ ضرورت سامان دهی رسانه ها