مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 08:152020-01-28اقتصادي

ارائه تخفیفات ویژه در تبریز برای کاهش مبنای محاسبات عوارض ساختمانی


رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: با تصویب شورای شهر مبنای محاسبات عوارض ساختمانی با 15 درصد تخفیف در بهمن ماه و 10درصد تخفیف در اسفند ماه ارائه خواهد شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: با تصویب شورای شهر مبنای محاسبات عوارض ساختمانی با 15 درصد تخفیف در بهمن ماه و 10درصد تخفیف در اسفند ماه ارائه خواهد شد.

فریدون بابایی اقدم با بیان این که شورای شهر دو وظیفه اساسی دارد، گفت: تصویب تعرفه عوارض محلی و بررسی و تصویب بودجه شهرداری از وظایف شورای شهر است.

وی با بیان این که امسال طی بررسی تعرفه عوارض محلی در شورای اسلامی شهر، شش جلسه برگزار شده است، گفت: فرصت تصویب و ابلاغ تعرفه تا 15بهمن ماه است که بلافاصله پس از اتمام تعرفه عوارض محلی شورای شهر، اقدام به بررسی و تصویب بودجه پیشنهادی شهرداری برای سال 99 خواهد شد.

عضو شورای شهر تبریز گفت: طی سال های اخیر موضوعی که در بین تعدادی از همشهریان مرسوم شده و به دلیل برخی تخفیفات در ایام الله دهه فجر، مطالبات شهرداری را طی سال پرداخت نمی کنند تا در این بازه زمانی اقدام به پرداخت مطالبات شهرداری کرده و از تخفیفات برخوردار شوند، اما برآنیم تا سال آینده با ایجاد انضباط مالی، پرداخت مطالبات شهرداری را نظام مند کرده و تخف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه تخفیفات ویژه در تبریز برای کاهش مبنای محاسبات عوارض ساختمانی

ارائه تخفیفات ویژه در تبریز برای کاهش مبنای محاسبات عوارض ساختمانی