مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 08:102020-01-28اقتصادي

20 پروژه تامین برق با اعتبار 275 میلیاردی در تهران افتتاح شد


20 پروژه تامین برق با اعتبار 275 میلیارد تومان در تهران، ورامین، اسلامشهر، سه پروژه نیروگاه خورشیدی با اعتبار 127 میلیارد تومان در شهرستان های دماوند و ری و آبرسانی به 72 روستای پرجمعیت با 146 هزار نفر سکنه افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، رضا اردکانیان وزیر نیرو صبح روز سه شنبه در آیین بهره برداری از طرح های صنعت آب و برق استان تهران و افتتاحیه واحد دوم تصفیه خانه هفتم آب تهران که با حضور رییس جمهور در سد ماملو شهرستان پاکدشت صورت گرفت، اظهار داشت: طرح های بسیار ارزنده و مهمی در ارتباط با تأمین و توزیع آب با کیفیت در دست اجرا است تا جمیعت 14 میلیون نفری استان تهران که به تنهایی 10 میلیون نفر آن در شهر تهران سکونت داشته و یک ششم جمعیت کشور را شامل می شود از آب سالم برخوردار شوند.

وی گفت: وزارت نیرو در مجموع 174 پروژه در استان های مختلف کشور با اعتبار بیش از  35 هزار میلیارد تومان در بخش های مختلف آب، برق و فاضلاب با پیشرفت متوسط 45 درصد در دست اجرا دارد.

اردکانیان افزود: همه کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی سودای رضایتمندی و خدمت به مردم را دارند و تلاش می کنند تا با اجرای طرح های حیاتی، نیازهای مردم را برآورده کنند هر چند که عده ای تلاش دارند تا با استفاده از تریبون های خود، یأس و ناامیدی را به جامعه تزریق کرده و مدام از کمبودها،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 پروژه تامین برق با اعتبار 275 میلیاردی در تهران افتتاح شد

20 پروژه تامین برق با اعتبار 275 میلیاردی در تهران افتتاح شد