مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 08:102020-01-28سياسي

احداث سینما استقلال سقز/رویایی که بعد از سالها رنگ واقعیت گرفت


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر عملیات احداث سینما استقلال سقز با سه سالن آغاز می شود.

- رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: همزمان با ایام دهه مبارک فجر عملیات احداث سینما استقلال سقز با سه سالن آغاز می شود.

امین مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن تبریک فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بیان کرد: حوزه هنری انقلاب اسلامی به عنوان نهادی بر آمده از متن انقلاب تلاش می کند تا به بهترین شکل ممکن در دو حوزه نرم افزاری و سخت افزاری نسبت به اعتلا و توسعه فرهنگ و هنر این دیار گام بردارد.

وی ادامه داد: در کنار فعالیت های مختلف تولیدی و مناسبتی در استان کردستان و در راستای تلاش برای تقویت زیرساخت های فرهنگی در این استان، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر عملیات احداث سینما استقلال سقز شروع می شود.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان افزود: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته و با امضای تفاهم نامه همکاری با استانداری کردستان، موسسه فرهنگی بهمن سبز، فرمانداری ویژه شهرستان سقز، قرار است که سینما استقلال در این شهر با سه سالن مجزا احداث و مورد بهره برداری قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث سینما استقلال سقز/رویایی که بعد از سالها رنگ واقعیت گرفت

احداث سینما استقلال سقز/رویایی که بعد از سالها رنگ واقعیت گرفت