مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 07:362020-01-28سياسي

نیروی انسانی ماهر؛ مهمترین نیاز حوزه کشاورزی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایرنا، آیین سی و چهارمین دوره انتخاب و معرفی نمونه های ملی بخش کشاورزی با تجلیل از 166 تولیدکننده برتر ملی، ماه گذشته با حضور رییس جمهوری در تهران برگزار شد، هشت نفر از تولیدکنندگان بخش کشاورزی استان گیلان در این دوره به عنوان برتر کشوری معرفی و تجلیل شدند.

مجتبی رسولی در بخش زنجیره تولید مرغ از استان گیلان به عنوان یکی از تولیدکنندگان نمونه کشوری در سی و چهارمین دوره انتخاب و معرفی نمونه های ملی بخش کشاورزی معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت، این تولید کننده نمونه با 71 سال سن دارای تحصیلات کارشناسی رشته کشاورزی و کارشناسی ارشد کامپیوتر است.

این تولید کننده برتر، نیروی انسانی ماهر و کارشناسان خبره را مهمترین نقطه قوت شرکت (سپید ماکیان) خود عنوان و اظهار کرد: نیروی انسانی ماهر از مهمترین نقاط قوت در رشته های مختلف حوزه کشاورزی از جمله در تولید مرغ است.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر، دو هزار و 200 نیرو به صورت مستقیم و سه هزار نفر نیز به صورت غیرمستقیم با شرکت یاد شده، همکاری دارند، افزود: حدود 300 نفر از نیروهای این شرکت دارای مدرک لیسانس به بالا و مرتبط با شغل شان در حوزه های مختلف هستند.

رسولی با تشریح دلایل موفقیت خود در بخش زنجیره تولید مرغ بیان داشت: صنعت مرغداری مانند دیگر حوزه های کشاورزی متکی به تولیدات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی انسانی ماهر؛ مهمترین نیاز حوزه کشاورزی

نیروی انسانی ماهر؛ مهمترین نیاز حوزه کشاورزی