مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 07:302020-01-28سياسي

حضرت زهرا(س) ثابت کرد که سکوت در مقابل مهاجمان فرهنگی پذیرفتنی نیست


رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان ساوه گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) در قیام پرحماسه فرهنگی اش لحظه ای از افشاگری و روشن گری و هدایت بخشی خویش دست برنداشت تا به همه مسلمانان طول تاریخ بفهماند که سکوت در مقابل مهاجمان فرهنگی پذیرفتنی نیست.

- حضرت زهرا(س) ثابت کرد که سکوت در مقابل مهاجمان فرهنگی پذیرفتنی نیست ایسنا/مرکزی رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان ساوه گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) در قیام پرحماسه فرهنگی اش لحظه ای از افشاگری و روشن گری و هدایت بخشی خویش دست برنداشت تا به همه مسلمانان طول تاریخ بفهماند که سکوت در مقابل مهاجمان فرهنگی پذیرفتنی نیست.

حسین محمودی فر، در آیین برگزاری دومین سوگواره شعر فاطمی و یادبود سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: یکی از ضروری ترین عرصه هایی که در آن بایستی به فاطمه زهرا(س) اقتدا کرد، عرصه دفاع از حریم امامت و ولایت است چراکه آن بانوی بزرگوار در دوره کوتاه زندگانی خویش پس از رسول خدا(ص) زیباترین جلوه پاسداری از حریم ولایت را به تصویر کشید.

وی افزود: حضرت زهرا(س) نمونه کامل یک زن مسلمان در تمام اوصاف و کمالات اسلامی بویژه حجاب و عفاف بود ولی مسائل سیاسی و اجتماعی را نیز در مواقع حساس نادیده نمی گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت زهرا(س) ثابت کرد که سکوت در مقابل مهاجمان فرهنگی پذیرفتنی نیست

حضرت زهرا(س) ثابت کرد که سکوت در مقابل مهاجمان فرهنگی پذیرفتنی نیست