مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 07:302020-01-28سياسي

برگزاری 2500 برنامه متنوع ویژه دهه فجر در لرستان


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: در ایام دهه فجر 2 هزار و 500 برنامه متنوع در حوزه های مختلف در سطح استان برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیدلطف اله حیات الغیب امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان لرستان که به منظور تشریح برنامه های دهه فجر برگزار شد، عنوان کرد: امروز در جهان شخصیتی که هم از لحاظ معنوی، سیاسی، تدبیر و شجاعت مانند رهبر معظم انقلاب وجود ندارد.

وی خون سردار شهید سلیمانی را باعث استمرار حرکت انقلاب دانست و گفت: انقلاب اسلامی ما غلبه خون بر شمشیر بود و امروز نیز در تشییع شهید سلیمانی دیدیم که از شهادت این شهید خونشان به جوش آمد و حماسه ای بزرگ به وجود آوردند و در واقع خون حاج قاسم روح استکبار ستیزی را بیدار کرد.

  رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان به انتخابات پیش رو اشاره و اظهار کرد: امیدواریم تمام سمت و سوی ما در برنامه های دهه فجر زمینه ای برای حضور پر شور در حماسه دوم اسفند باشد.

وی انتقال آرمان های انقلاب به نسل جدید را بسیار مهم و نیازمند تلاش برشمرد و گفت: تبیین اهداف انقلاب اسلامی در همین راستا باید در برنامه های دهه فجر مد نظر قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 2500 برنامه متنوع ویژه دهه فجر در لرستان

برگزاری 2500 برنامه متنوع ویژه دهه فجر در لرستان