مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 06:552020-01-28پزشكي

طرح غذای مهربانی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد اجرا می شود


دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در طرح غذای مهربانی به کمک سیل زدگان سیستان و بلوچستان آمدند.

- طرح غذای مهربانی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد اجرا می شود دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در طرح غذای مهربانی به کمک سیل زدگان سیستان و بلوچستان آمدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، اداره تغذیه دانشگاه علوم پزشکی مشهد در اطلاعیه ای موافقت معاونت فرهنگی دانشجویی را جهت برگزاری طرح غذای مهربانی اعلام کرد.

در قالب طرح غذای مهربانی که باهدف کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان دانشگاه علوم پزشکی مشهد اجرا می شود، وعده غذایی توسط دانشجویان رزرو و مبلغ حاصل از رزرو، جمع آوری و به حساب سازمان هلال احمر واریز می شود.

در این طرح، مقرر شده است در روزهای چهارشنبه و جمعه مورخ 9 و 11بهمن ماه، در سامانه تغذیه در وعده های ناهار و شام، امکان رزرو و خرید توسط دانشجویان فراهم شود، به گونه ای که غذای مهربانی ویژه کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان توسط دانشجویان رزرو و مبلغ حاصل از رزرو، جمع آوری شده و به حساب سازمان هلال احمر واریز شود.

در این اطلاعیه اعلام شده است: دانشجویان می توانند هر کدام از وعده ها (ناهار و شام) را در هر دو روز (چهارشنبه و جمعه)، با توجه به قیمت مورد نظر خود انتخاب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح غذای مهربانی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد اجرا می شود

طرح غذای مهربانی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد اجرا می شود