مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 06:552020-01-28سياسي

همدان رتبه اول کشور در پیشرفت پروژه های اقتصاد مقاومتی را کسب کرد


طبق اعلام دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، استان همدان در ارزیابی 9 ماهه اول سال جاری رتبه نخست کشور را در پیشرفت پروژه های اقتصاد مقاومتی کسب کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید سعید شاهرخی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: طبق اعلام دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، استان همدان در ارزیابی 9 ماهه اول سال جاری رتبه نخست کشور در پیشرفت پروژه های اقتصاد مقاومتی کسب کرده است.

وی با بیان اینکه سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی که در قالب 24 بند ابلاغ شد تحولی در اقتصاد ایجاد کرد، گفت: این سیاست ها شرایطی برای تحول در اقتصاد فراهم و برخی اولویت های اقتصاد را مشخص کرد.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی در استان همدان سرلوحه تمامی برنامه هاست، گفت: یکی از پیشرفت های استان همدان در این حوزه موفقیت در واگذاری پروژه های به بخش خصوصی است که از حیث سهم ریالی استان همدان رتبه اول را دارا است.

شاهرخی سند راهبردی استان را که مطابق سیاست های اقتصاد مقاومتی و بر اساس راهبردهای دولت تدبیر و امید تدوین شده است مورد اشاره قرار داد و گفت: اولویت مهم در استان همدان توجه به معیشت، اشتغال و تولید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان رتبه اول کشور در پیشرفت پروژه های اقتصاد مقاومتی را کسب کرد

همدان رتبه اول کشور در پیشرفت پروژه های اقتصاد مقاومتی را کسب کرد