مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 06:352020-01-28اقتصادي

300 قلاده سگ در سنندج واکسناسیون و پلاک کوبی شد


رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج گفت: از زمان راه اندازی مرکز کنترل جمعیت سگ های آزاد در سنندج 300 قلاده سگ بلاصاحب واکسناسیون، انگل زدایی، - عقیم سازی و پلاک کوبی شد.

سیروان غفوری امروز سه شنبه (8 بهمن ماه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح پلاک کوبی سگ های آزاد در سنندج همچنان در حال اجرا است، گفت: با توجه به روند رو به رشد افزایش سگ های آزاد یکی از مشکلات عمده و مهم بهداشتی و اجتماعی در سطح شهرها وجود سگ های بلاصاحب در سطح شهر است.

وی افزود: با توجه به حجم اعتراضات مردمی در خصوص حمله سگ ها به شهروندان و همچنین در راستای رفع مشکلات بهداشتی و جلوگیری از زادو ولد سگ های ولگرد، مرکز کنترل جمعیت سگ های آزاد توسط این سازمان و با همکاری انجمن حمایت از حیوات مافی ژین راه اندازی وفعالیت خود را آغاز کرد.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج اعلام کرد: نحوه فعالیت این مرکز به این ترتیب است که در مرحله نخست عملیات زنده گیری سگ های بلاصاحب در سطح شهر انجام و پس از زنده گیری به وسیله آمبولانس تجهیز شده به مرکز کنترل جمعیت سگ های آزاد منتقل می شود.

غفوری عنوان کرد: سگ های جمع آوری شده در مرکز تحت معاینات پزشکی قرار گرفته و سگ هایی که بیماری مسری داشته باشند قرنطینه و تحت درمان قرار خواهند گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 قلاده سگ در سنندج واکسناسیون و پلاک کوبی شد

300 قلاده سگ در سنندج واکسناسیون و پلاک کوبی شد