مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 06:202020-01-28اقتصادي

افتتاح 110 کیلومتر راه روستایی


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت:همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر 110 کیلومتر راه روستایی در آذربایجان غربی به بهره برداری می رسد.

- مرکز آذربایجان غربی،، در تشریح برنامه های افتتاحی دهه مبارک فجر تصریح کرد: همزمان با دهه مبارک فجر، 43کیلومتر پروژه بزرگراهی،راه اصلی و روستایی با اعتبار 722میلیاردریال به بهره برداری می رسد.

به گفته وی، مهم­ ترین پروژه­های حوزه ساخت و توسعه راههای استان در مجموع با اعتبار عبارت است از: احداث باند دوم بزرگراه خوی- ایواوغلی و بزرگراه ارومیه- مهاباد- میاندوآب به عنوان بخشی از طرح کریدور غرب، تقاطع غیر هم سطح محور خوی -قطور رازی، بهسازی محورهای خوی فیرورق، راه اصلی نقده- پیرانشهر- تمرچین، تعریض و بهسازی محور میاندوآب -شاهین دژ و محور ریحان اباد جارچیلو شهرک صنعتی فاز 2.

حمزه لو افزود:همچنین 110 کیلومتر راه روستایی با اعتبار 473 میلیاردریال همزمان با چهل و یکمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح می شود.

او ادامه داد:احداث مرکز جامع سلامت امیرآباد و ساماندهی بخشی از سیمینه رود در شهرستان بوکان از جمله طرح­های بازآفرینی شهری است که در جهت توانمندسازی بافت­ های ناکارآمد شهری اجرا شده و برای این طرح­ ها 254 میلیارد ریال هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 110 کیلومتر راه روستایی

افتتاح 110 کیلومتر راه روستایی