مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 06:102020-01-28سياسي

برگزاری همه پرسی در فلسطین تنها راه پایان اشغال


دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در بیانیه ای برگزاری همه پرسی در فلسطین با مشارکت ساکنان اصلی آن را تنها راه پایان اشغال فلسطین دانست.

- به نقل از خانه ملت، دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای علیه نشست هولوکاست و معامله قرن تاکید کرد: آمریکا قصد دارد با رونمایی از معامله قرن، آخرین میخ ها بر تابوت سرزمین فلسطین را بکوبد و به اشغال آن رسمیت بخشد.

این دبیر خانه علیه نشست هولوکاست و معامله قرن بیانیه ای صادر کرد که به این شرح است:باسمه تعالیدبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی برگزاری نشست نمایشی اخیر هولوکاست در قدس شریف را به عنوان اقدامی صهیونیستی آمریکایی برای به سخره گرفتن واقعیت ها و افکار عمومی جهان محکوم می نماید.

آمریکا و برخی کشور های اروپایی دارای تاریخ استعمارگری به خوبی می دانند که هولوکاست واقعی توسط صهیونیست ها علیه ملت مظلوم فلسطین صورت گرفته و ده ها سال است که در مقابل چشم جهانیان در حال انجام است.

میلیون ها فلسطینی بی دفاع به ویژه زنان و کودکان تا کنون به دست صهیونیست ها کشته، مجروح و از خانه و کاشانه خود آواره شده اند و ده ها هزار فلسطینی حتی کودکان در زندان های مخوف رژیم صهیونیستی زندانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همه پرسی در فلسطین تنها راه پایان اشغال

برگزاری همه پرسی در فلسطین تنها راه پایان اشغال