مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 05:552020-01-28اجتماعي

اتوبوس های بین شهری در پایتخت صاحب ایستگاه می شوند


مدیرعامل سازمان پایانه ها و پارک سوارهای شهر تهران با اشاره به راه اندازی و توسعه پایانه های اقماری در پایتخت گفت: اتوبوس های بین شهری در پایتخت صاحب ایستگاه می شوند.

- امیرحسین صدیقی مدیرعامل سازمان پایانه ها و پارک سوارهای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره جزییات راه اندازی پایانه های اقماری در پایتخت اظهار داشت: راه اندازی این پایانه ها در کاهش ترافیک، مقابله با آلودگی هوا و افزایش تقاضا برای استفاده از حمل و نقل عمومی برای سفرهای بین شهری می شود.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از کشورهای دنیا اقدامات مؤثری جهت راه اندازی پایانه های اقماری انجام داده اند گفت: شهرداری تهران برنامه های خود را جهت احداث و توسعه این پایانه ها آغاز کرده است شرایط پایانه ها به صورتی است که تعدادی از اتوبوس های بین شهری از مسیر مشخص حرکت خود را آغاز کرده و با توقف در ایستگاه هایی در مسیرهای مختلف شهر نسبت به سوار کردن مسافران اقدام می کنند.

مدیرعامل سازمان پایانه ها و پارک سوارهای شهر تهران گفت: با راه اندازی این پایانه ها دیگر لازم نیست که مسافر برای سفر بین شهری حتما به پایانه های قبلی مراجعه کند و با منتظر ماندن در ایستگاه می تواند سوار اتوبوس مورد نظر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتوبوس های بین شهری در پایتخت صاحب ایستگاه می شوند

اتوبوس های بین شهری در پایتخت صاحب ایستگاه می شوند