مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 21:452020-01-27بين الملل

یک فرضیه جدید در مورد هدف ترامپ از ترور سردار سلیمانی


انتشار گزارشی از نیویورک تایمز این گمانه را از سوی برخی از تحلیلگران آمریکایی مطرح کرده که شاید صدور دستور ترور سردار «قاسم سلیمانی» از سوی ترامپ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ فارس نوشت: بعد از آنکه اطلاعات تازه ای در خصوص کتاب جان بولتون منتشر شد، برخی تحلیلگران آمریکایی این گمانه را مطرح کرده اند که شاید ترامپ با صدور دستور ترور سردار سلیمانی قصد داشته بولتون را از افشاگری در مورد اوکراین گیت بازدارد.

بامداد امروز روزنامه نیویورک تایمز گزارش داد که نسخه اولیه کتاب خاطرات جان بولتون مشاور امنیت ملی سابق آمریکا، نشان می دهد که بر خلاف ادعای دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا، مسدود کردن کمک های مالی به دولت اوکراین، مستقیما با هدف تحت فشار قرار دادن کی یف جهت پیشبرد پرونده قضایی علیه فرزند جو بایدن از نامزدهای پیشتاز دموکرات ها، صورت گرفته است.

انتشار این اطلاعات از کتاب بولتون موجب شده تا جمهوری خواهان برای احضار مشاور سابق ترامپ جهت ادای شهادت در جریان محاکمه رییس جمهور آمریکا تحت فشار قرار گیرند.

به نوشته روزنامه نیویورک تایمز ، نسخه ای از کتاب بولتون ابتدای ماه جاری میلادی برای بازبینی پیش از نشر به کاخ سفید تحویل داده شده و عملا ترامپ دریافته است که مشاور سابقش اطلاعات مهمی در اختیار دارد که انتشار آن ها می تواند روند مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک فرضیه جدید در مورد هدف ترامپ از ترور سردار سلیمانی

یک فرضیه جدید در مورد هدف ترامپ از ترور سردار سلیمانی