مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 20:252020-01-27سياسي

اگر حاشیه سازی تمام شد دو کلمه هم از کارنامه اقتصادی دولت بگویید!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، حسن روحانی، روز گذشته در همایش استانداران و فرمانداران سراسر کشور، باز هم روند سخنان حاشیه ای خود را ادامه داد و درباره موضوعاتی مانند برجام، - اگر حاشیه سازی تمام شد دو کلمه هم از کارنامه اقتصادی دولت بگویید! در شرایطی که دولت دوازدهم به سال های پایانی عمرش نزدیک شده و مردم انتظار دارند نتیجه وعده های اقتصادی محقق شود، رییس جمهور به جای ارائه کارنامه دولت، همچنان مشغول حاشیه سازی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، حسن روحانی، روز گذشته در همایش استانداران و فرمانداران سراسر کشور، باز هم روند سخنان حاشیه ای خود را ادامه داد و درباره موضوعاتی مانند برجام، FATF، انتخابات و.

سخنان عجیبی را به زبان آورد.

برخی از اظهارات وی به شرح زیر است.

.

اخیراً بعضی ها نسبت به این کلمه همه پرسی حساسیت پیدا کرده اند و بعضی از حساسیت ها نه به اندازه کرونا خطرناک است و آدم باید مواظب باشد که این بیماری سرایت نکند.

نمی شود یک قانون و مقرراتی که دولت آن را تصویب کرده به عنوان لایحه داده به مجلس و مجلس به عنوان نماینده ملت، آن را تصویب کرده، بین زمین و آسمان بماند و روابط ما با دنیا دچار مشکل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر حاشیه سازی تمام شد دو کلمه هم از کارنامه اقتصادی دولت بگویید!

اگر حاشیه سازی تمام شد دو کلمه هم از کارنامه اقتصادی دولت بگویید!