مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 19:202020-01-27بين الملل

بشار اسد با فرستاده پوتین در امور سوریه دیدار کرد


رییس جمهور سوریه روز دوشنبه با «الکساندر لاورنتیف» فرستاده ویژه رییس جمهور روسیه و «سرگیی فیرشینین» معاون وزیر امور خارجه این کشور و هیات همراه آنها دیدار کرد.

- رییس جمهور سوریه روز دوشنبه با الکساندر لاورنتیف فرستاده ویژه رییس جمهور روسیه و سرگیی فیرشینین معاون وزیر امور خارجه این کشور و هیات همراه آنها دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سانا، بشار اسد رییس جمهور سوریه روز دوشنبه با الکساندر لاورنتیف فرستاده ویژه رییس جمهور روسیه در امور سوریه و سرگیی فیرشینین معاون وزیر امور خارجه این کشور و هیات همراه آنها دیدار کرد.

در این دیدار تحولات جاری در حلب و ادلب در سایه حملات تروریستی روزانه علیه مناطق امن که موجب کشته شدن غیرنظامیان می شود، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

طرفین بر اهمیت عملیات ارتش سوریه که با حمایت روسیه و به منظور توقف این حملات علیه مناطق مذکور و حمایت غیرنظامیان در مقابل گروه های تروریستی و جنایات آنها انجام می شود، تاکید کردند.

در این دیدار ضمن بررسی روند سیاسی سوریه، بر لزوم حمایت دو طرف از کمیته بررسی قانون اساسی بدون دخالت خارجی یا سیاسی کردن مسائل توسط برخی طرف ها که می تواند منجر به خلل در این روند یا سنگ اندازی در مسیر تداوم انعقاد نشست ها شود، تاکید گردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بشار اسد با فرستاده پوتین در امور سوریه دیدار کرد

بشار اسد با فرستاده پوتین در امور سوریه دیدار کرد