مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 16:302020-01-27اجتماعي

مقدمه شهر «دوستدار کودک» تحقق شهر انسان محور است


سرپرست معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: مقدمه تحقق «تهران، شهر دوستدار کودک»، شهری انسان محور است تا ترافیک و آلودگی هوا شهروندان را محاصره نکند.

- سرپرست معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: مقدمه تحقق تهران، شهر دوستدار کودک ، شهری انسان محور است تا ترافیک و آلودگی هوا شهروندان را محاصره نکند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما و به نقل از روابط عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران؛ آقای یوسف حجت در نشست تخصصی محله دوستدار کودک که امروز برگزار شد، گفت: قطعا اگر شهری انسان محور نداشته باشیم، تحقق شهر دوستدار کودک هم امکان پذیر نخواهد بود.

وی با بیان اینکه تهران شهری است که خودرو و آهن آن را محاصره کرده است، یادآور شد: بیشترین سطح معابر در تهران به خودرو ها اختصاص یافته و کمترین سهم، با کمترین استاندارد به عابران پیاده اختصاص یافته است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک تصریح کرد: شهری که پل های طبقاتی و ساختمان های بلند، دیدن آسمان آبی را سخت کرده است، نمی تواند شهر دوستدار کودک باشد.

سرپرست معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران تاکید کرد: تحقق شهر دوستدار کودک تنها با اضافه کردن عناصر خاص و ویژه کودکان امکان پذیر نیست، بلکه باید ماهیت و ساختار شهر را تغییر داد تا زیرساخت های تحقق این شعار در شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقدمه شهر «دوستدار کودک» تحقق شهر انسان محور است

مقدمه شهر «دوستدار کودک» تحقق شهر انسان محور است