مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 14:102020-01-27سياسي

تعرض به ستادهای انتخاباتی نامزدها در زمان تبلیغات خلاف قانون است


معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در زمان تبلیغات انتخاباتی، اخلال وبرهم زدن اجتماعات وسخنرانیهای قانونی وتعرض به ستادهای انتخاباتی نامزدها خلاف قانون است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عیسی حسنی بعدازظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به قانون، در فعالیت های تبلیغاتی انتخابات نوشتن یا اظهار مطالب خلاف واقع و دیوارنویسی ممنوع است.

وی بیان داشت: انتشار اعلام نظر مقامات و اشخاص موضوع ماده (60)، فریب و اغوای مردم از طریق سوءاستفاده از اعلام نظر یا عکس شخصیت ها و مقامات دولتی در ماده 29 قانون و تبلیغ علیه نامزدها و هرگونه هتک حرمت و حیثیت آنان خلاف قانون بوده و متخلفین تحت پیگرد قرار می گیرند.

حسنی اظهار داشت: تخریب یا پاره کردن عکس تبلیغاتی نامزدها در مهلت قانونی تبلیغات که در محل های مجاز الصاق شده و یا قرار گرفته باشد نیز خلاف قانون است.

معاون پبشگیری از وقوع جرم دادگستری افزود: استفاده از کاروانهای تبلیغاتی و استفاده از بلندگو در خارج از محیط سخنرانی و انجام هر گونه عمل خلاف قانون انتخابات در انتخابات از طریق شبکه های اجتماعی و فضاهای مجازی ممنوع بوده و متخلفان به یکی از مجازات های درجه شش محکوم می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعرض به ستادهای انتخاباتی نامزدها در زمان تبلیغات خلاف قانون است

تعرض به ستادهای انتخاباتی نامزدها در زمان تبلیغات خلاف قانون است