مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 13:452020-01-27اجتماعي

راهنمای خرید تورهای نوروزی با بیسان گشت


سفر و گردشگری بخش مهمی از زندگی انسان را تشکیل داده، به خصوص در ایام هایی که هم خوش آب و هوا هست و هم تعطیلات زیادی را شامل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام بیسان گشت، در واقع این روزها که چیز زیادی هم تا نوروز نمانده است همواره گردشگران زیادی را به تکاپوانداخته تا هرچه سریع تر تورهای نوروزی خود را خریداری کنند و از مسافران نوروزی جا نمانند.

شرکت بیسان گشت مهر از جمله شرکت های گردشگری برجسته در زمینه تورهای خارجی می باشد که هر ساله تورهای ویژه ای را به خصوص ویژه ایام نوروز برگزار می کند.

مسافران عزیز می توانند با خیالی آسوده و مطمین ارزان ترین پکیج های نوروزی به همراه بهترین خدمات سفر را از بیسان گشت بخواهند.

کافیست با شماره مستقیم شرکت به شماره 02166538061 تماس گرفته و یا به صورت مستقیم وارد سایت اختصاصی شرکت به آدرس bisungash.

com شده و تورهای لحظه آخری را خریداری کنید.

تور استانبول ویژه نوروز: بیسان گشت همواره مفتخر است که تورهای استانبول خود را به بهترین نحو به مسافران خود ارایه داده است.

با توجه به نزدیک بودن کشور ترکیه به ایران و همچنین عدم نیاز به ویزا، همواره تور استانبول از جمله تورهای پر طرفدار در ایام نوروز است.

به علاوه هوای بهاری در استانبول فوق العاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهنمای خرید تورهای نوروزی با بیسان گشت

راهنمای خرید تورهای نوروزی با بیسان گشت