مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 13:352020-01-27حوادث

ارتکاب 2 تخلف حادثه ساز موجب توقیف 72 ساعته خودرو می شود


پایگاه خبری پلیس روز دوشنبه به نقل از سرهنگ محمد حیدری اعلام کرد: تخلفات حادثه ساز شامل حرکات نمایشی، سرعت و سبقت غیرمجاز، حرکت به صورت مارپیچ و تجاوز به چپ می شود که باعث توقیف 72 ساعته خودرو خواهد شد.

وی با بیان اینکه ارتکاب تخلفات حادثه ساز علاوه بر به خطر انداختن ایمنی تردد برای مرتکبین آن عواقب و تبعات بسیاری به دنبال دارد، افزود: به همین دلیل در قوانین برای بازدارندگی به آنها توجه ویژه ای شده است.

سرهنگ حیدری خاطرنشان کرد: در حوادث رانندگی منجر به جرح یا فوت که علت وقوع تصادف، تخلف حادثه ساز باشد در اولین حادثه معادل 2.

5 درصد، دومین حادثه پنج درصد و سومین حادثه 10 درصد از خسارت های بدنی و مالی پرداخت شده توسط شرکت بیمه گر از راننده مقصر حادثه دریافت می شود.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه ادامه داد: به تخلفات رانندگی حادثه ساز نمره منفی تعلق خواهد گرفت که با رسیدن نمرات منفی به سقف 20، 25 و 30 گواهینامه رانندگی فرد گرفته شده و در مرحله اول سه ماه و مرحله دوم 6 ماه بایگانی و در مرحله سوم ابطال می شود.

توجه نکردن به جلو بیشترین سهم را در تصادفات رانندگی دارد رییس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: توجه نکردن به جلو با 28 درصد بیشترین سهم را در تصادفات رانندگی درون شهری تشکیل می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتکاب 2 تخلف حادثه ساز موجب توقیف 72 ساعته خودرو می شود

ارتکاب 2 تخلف حادثه ساز موجب توقیف 72 ساعته خودرو می شود