مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 12:452020-01-27اقتصادي

تأمین منابع مالی مشکل 64 درصد واحدهای تولیدی کرمان است


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: با توجه به عارضه یابی که انجام داده ایم 64 درصد از واحد های تولیدی ما مشکلات مالی چه سرمایه ثابت و چه سرمایه در گردش دارند.

- مهدی حسینی نژاد در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: ما جلسه موانع رفع تولید در استان را تا الان بالای 26 جلسه منظم تشکیل داده ایم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان ادامه داد: از ماه شهریور به صورت هفتگی این جلسات برگزار شد و با توجه به مشکلاتی که واحد های تولیدی داشته اند بیشتر مشکلاتمان در تولیدی هاست و با توجه به عارضه یابی که انجام داده ایم مشکلات مالی است؛ تمرکز ما در این جلسات بیشتر روی مسائل مالی بود و 64 درصد از واحد های ما مشکلات مالی چه سرمایه ثابت و چه سرمایه در گردش دارند.

وی تصریح کرد: محوریت بیشتر جلسات ما در رفع موانع تولید هم به سمت مشکلات مالی رفت، سیاست های اقتصادی کلانی که دولت و مملکت درگیر آن است تاثیر مستقیمی روی واحد های تولیدی ما گذاشته و موجب شده مسائل مالی واحدهای تولیدی ما را دچار چالش کند و به طور خاص آن واحدهایی که هنوز به بهره برداری نرسیده اند نیاز داشته باشند به سرمایه ثابت که به بهره برداری برسند و تکمیل شوند.

حسینی نژاد ابراز داشت: واحد های تکمیل شده هم برای تهیه مواد اولیه به سرمایه در گردش نیاز دارند و آن واحدهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین منابع مالی مشکل 64 درصد واحدهای تولیدی کرمان است

تأمین منابع مالی مشکل 64 درصد واحدهای تولیدی کرمان است