مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 12:402020-01-27اقتصادي

انعقاد قرارداد خرید 15 هزار تن ریل ملی/توسعه استفاده از ریل داخلی


مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل از بهره برداری از هزار کیلومتر خطوط آهن جدید با استفاده از این ریل ملی تا سه سال آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از صدا و سیما، خیرالله خادمی در همایش حمل نقل ریلی و رونق تولید فرصت ها و ظرفیت ها که امروز در دانشگاه علم و صنعت تهران برگزار شد، از انعقاد قرارداد ساخت و خرید 15 هزار تن ریل ملی با ذوب آهن و بهره برداری از هزار کیلومتر خطوط آهن جدید با استفاده از این ریل تا سه سال آینده خبر داد و گفت: قرارداد خرید 15 هزار تن ریل ملی با ذوب آهن اصفهان به امضا رسیده و مذاکره برای خرید 50 هزار تن ریل دیگر هم در مرحله اولیه قرارداد است.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: برای ساخت 3 هزار و 300 کیلومتر مسیر ریلی قرارداد منعقد شد و در سه سال گذشته 970 کیلومتر خط ریلی افتتاح شده، ضمن اینکه 5 مرکز استان تاکنون به شبکه ریلی متصل شده است.

وی با انتقاد از اینکه هم اکنون شکل حمل و نقل اصلی کشور جاده محور است و با وجود توسعه چشمگیر ریل، این وضعیت تغییر چندانی نکرده است گفت: نباید توسعه تنهای شبکه ریلی اولویت باشد چراکه در این بخش به اندازه کافی کار شده و در حال انجام است.

خادمی افزود: باید به این مهم توجه داشته باشیم که سهم ریل در حمل و نقل مسافر و بار افزایش بیابد چراکه حتی در رقابت ریل و جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد قرارداد خرید 15 هزار تن ریل ملی/توسعه استفاده از ریل داخلی

انعقاد قرارداد خرید 15 هزار تن ریل ملی/توسعه استفاده از ریل داخلی