مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 12:402020-01-27اقتصادي

گردش مشکلات در گردش گاه مخملکوه


مجتمع گردشگری مخملکوه خرم آباد تحت عنوان دهکده گردشگری و سلامت مخملکوه توسط بخش خصوصی در ورودی پارک جنگلی مخملکوه خرم آباد در حال اجراست ولی پس از گذشت چند سال هنوز به بهره برداری نرسیده است.

- ایسنا/لرستان مجتمع گردشگری مخملکوه خرم آباد تحت عنوان دهکده گردشگری و سلامت مخملکوه توسط بخش خصوصی در ورودی پارک جنگلی مخملکوه خرم آباد در حال اجراست ولی پس از گذشت چند سال هنوز به بهره برداری نرسیده است.

این پروژه یکی از پروژه های زیرساختی استان در سال 1396 کلنگ زنی و دارای سه فاز و مساحت 18 هزار مترمربعی بوده و برای آن بخش ها و فازهای متعددی از جمله اقامتی و پذیرایی پیش بینی شده است.

مجتمع فوق به همت سرمایه گذار بخش خصوصی در حال انجام بوده و یکی از مطالبات جدی لرستان در حوزه گردشگری محسوب می شود که متاسفانه به گفته مسئولین میراث فرهنگی و گردشگری با مشکلاتی مواجه شده و علیرغم تکمیل فاز نخست آن به دلیل مشکلات زیرساختی به بهره برداری نرسیده است.

برای تامین آب آشامیدنی و راه دسترسی مشکل داریم در این خصوص نجفی نماینده سرمایه گذار پروژه مخملکوه خرم آباد با اشاره به مشکلات این مجموعه گفت: مصوباتی از قبل داشتیم که تاکنون یک مورد آن اجرایی نشده و این درحالیست که دکتر خادمی استاندار لرستان دستور داده بودند اجرایی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردش مشکلات در گردش گاه مخملکوه

گردش مشکلات در گردش گاه مخملکوه