مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 11:552020-01-27سياسي

2500مترمربع در حریم و بستر مسیل دروازه قرآن شیراز آزاد شد


مدیر سواحل و رودخانه های آب منطقه ای فارس از آزادسازی 2500 متر مربع در حریم و بستر مسیل دروازه قرآن شیراز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید جواد موسوی فر دوشنبه در جریان عملیات آزادسازی و رفع تصرفات از مسیل دروازه قرآن شیراز گفت: این عملیات به منظور حفاظت از حریم و بستر رودخانه آبزنگی (مسیل دروازه قرآن) با هماهنگی دستگاه قضایی و همکاری نیروی انتظامی صورت گرفت.

وی گفت: شرکت آب منطقه ای فارس در راستای وظایف قانونی خود اقدام به تعیین حدود بستر و حریم این مسیل و نیز آزادسازی تصرفات آن به منظور عبور ایمن و آزاد جریان سیلاب نموده است.

مدیر سواحل و رودخانه های آب منطقه ای فارس افزود: در این عملیات حدود پنج هزار متر مربع در حریم و بستر این مسیل آزادسازی شده و تصرفات غیرقانونی هم برطرف شده است.

وی تاکید کرد: این تصرفات عبور جریان سیلاب را با مشکل مواجه می کرد و خطرات جانی و مالی برای اهالی شیراز خصوصاً اهالی منطقه آبزنگی بدنبال داشت که خوشبختانه با جدیت کارشناسان آب منطقه ای فارس رفع شده است.

مدیر سواحل و رودخانه های آب منطقه ای فارس اظهار کرد: اصلاح مسیر و اقدامات ساماندهی مسیر رودخانه، باعث تثبیت کناره ها و حفاظت از اراضی، سازه ها و مناطق مسکونی در مسیر رودخانه ها شده و خطر تخریب و تهاجم سیلاب ها را کاهش می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2500مترمربع در حریم و بستر مسیل دروازه قرآن شیراز آزاد شد

2500مترمربع در حریم و بستر مسیل دروازه قرآن شیراز آزاد شد