مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 11:462020-01-27سياسي

100 پوستر محتوایی دهه فجر در فضای مجازی منتشر می شود


سعید کسرایی نیا روز دوشنبه در نشست خبری کارگروه فضای مجازی و رسانه ستاد دهه فجر استان خراسان جنوبی با اشاره به تولید 30 موشن گرافی و اینفوگرافیک، 30 مورد استوری ویژه اینستاگرام به شکل ویدئو و پوستر اظهار داشت: بیش از 20 کلیپ و نماهنگ با هدف ایجاد شور و هیجان و نشاط مبتنی با فضای مجازی در جامعه منتشر می شود.

وی گفت: چهار نشست ویژه جوانان و رسانه ها با موضوع جریان شناسی رسانه و بازخوانی وقایع انقلاب پیش بینی شده که یک نشست آن پنجشنبه هفته جاری در خانه مطبوعات برگزار می شود.

مسوول مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه در فضای مجازی غیر از محتوامحوری، خدمات محوری هم در دستور کار است افزود: تاکنون هشت مجموعه از کسب و کارهای اینترنتی در استان اعلام آمادگی کرده اند که در دهه فجر خدمات ویژه ای را ارایه دهند.

وی هدف از این کار را هدایت کسب و کارهای مجازی در مسیر آرمان های انقلاب دانست و اظهار داشت: پیش بینی پوشش رسانه ای راهپیمایی 22 بهمن توسط خبرنگاران آزاد و فعالان فضای مجازی نیز انجام شده است که برای برخی مدیران کانال های پرمخاطب کارت ویژه صادر می شود.

کسرایی نیا از پیش بینی اینترنت پرسرعت برای برخی کاربران فضای مجازی خبر داد که بتوانند به سرعت مراسم راهپیمایی را به صورت زنده منتشر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 پوستر محتوایی دهه فجر در فضای مجازی منتشر می شود

100 پوستر محتوایی دهه فجر در فضای مجازی منتشر می شود