مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 11:452020-01-27اقتصادي

نمایشگاه بهاره در ایلام برگزار می شود/ متقاضیان به اتاق اصناف مراجعه کنند


معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ویژه ایام پایانی سال از اواسط اسفند در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی ایلام برگزار می شود.

- ایسنا/ایلام معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ویژه ایام پایانی سال از اواسط اسفند در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی ایلام برگزار می شود.

سعید شریفی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با هدف تنظیم بازار و دسترسی مردم به کالاهای پر مصرف عید نوروز با همکاری اصناف و بر اساس برنامه ریزی های لازم ، نمایشگاه بهاره کالاهای پرمصرف با قیمت تعادلی برپا می شود.

وی هدف از برپایی این نمایشگاه را تنظیم بازار و در دسترس بودن کالاهای اساسی و تاثیرگذار در سبد خانوار در ایام عید عنوان کرد و افزود: کالاهای اساسی از جمله اقلام پروتیینی، تنقلات، پوشاک، مواد غذایی و سایر نیازمندی های خانوارها با تخفیف نسبت به سطح بازار در این مراکز عرضه می شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام با بیان اینکه مسئولیت برگزاری این نمایشگاه با اتاق اصناف است، تصریح کرد: فراخوان ثبت نام ازمتقاضیان آغازشده و درصورتی که اصناف تقاضای حضور در نمایشگاه را دارند می توانند به اتاق ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه بهاره در ایلام برگزار می شود/ متقاضیان به اتاق اصناف مراجعه کنند

نمایشگاه بهاره در ایلام برگزار می شود/ متقاضیان به اتاق اصناف مراجعه کنند