مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 11:402020-01-27سياسي

توسعه یزد با احیا و افزایش بهره وری موقوفات استان


مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد ضمن تشریح ویژه برنامه های سوگواره یاس نبوی در استان، اظهار کرد: موقوفات استان یزد با وجود جایگاه مناسبی که به لحاظ تعداد در کشور دارند، - سالانه درآمد اندکی قریب 10 میلیارد تومان دارند و ضروریست بخش خصوصی به سرمایه گذاری جهت افزایش بهره وری موقوفات استان ترغیب شود.

حجت الاسلام حسین زارع زاده امروز دوشنبه هفتم بهمن ماه در آستانه سالروز شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا(س) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از برنامه های مناسبتی اداره کل اوقاف و امورخیریه، برگزاری سوگواره یاس نبوی در ایام شهادت حضرت زهرا(س) است که امسال این ویژه برنامه در55 امامزاده و بقعه متبرکه استان خبر داد.

وی حضور 17 مبلغ اعزامی و همچنین مبلغان بومی در طول اجرای طرح در سطح شهرستان ها، قرائت زیارت حضرت زهرا(س) و خطبه فدکیه از اهم برنامه های این سوگواره خواند.

این مسئول از دیگر ویژه برنامه های مناسبتی اوقاف و امور خیریه استان در سال جاری به برگزاری طرح آرامش بهاری در 55 بقعه استان اشاره و اظهار کرد: در این طرح 485 هزار نفر زائر حضور یافتند و 11 هزار و 500 نفر مسافر نوروزی نیز اسکان داده شدند.

وی طرح بصیرت عاشورایی که در 60بقعه با ویژه برنامه هایی مانند شیرخوارگان حسینی، همایش احلی من العسل و رهروان زینبی برگزار شد را از دیگر این ویژه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه یزد با احیا و افزایش بهره وری موقوفات استان

توسعه یزد با احیا و افزایش بهره وری موقوفات استان