مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 10:052020-01-27سياسي

کاهش تصادفات و تلفات جاده ای مطالبه مردم از مسوولین است


باید بپذیریم هر خانواده ای در تصادفات جاده ای کسی را از دست می دهد هیچ توجیهی التیام بخش نیست بنابراین می طلبد این حوادث در استان به حداقل برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، بهمن مرادنیا ظهر امروز در جلسه شورای راهبری تصادفات و عملکرد دستگاه ها که در محل سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار داشت: کمترین حوادث و مشکلات جاده ای توقع مردم استان از مسوولان است لذا همه دستگاه های مربوطه برای آرامش و امنیت و رفاه شهروندان در حوزه راه ها و تردد درون شهری و برون شهری بیشتر تلاش کنند.

استاندار کردستان گفت: باید بپذیریم هر خانواده ای در تصادفات جاده ای کسی را از دست می دهد هیچ توجیهی التیام بخش نیست بنابراین می طلبد این حوادث در استان به حداقل برسد.

وی تصریح کرد: وظیفه انسانی همه ما ایجاب می کند تصمیماتی که در این حوزه اتخاذ می شود به نفع مردم و در راستای کاهش تلفات جاده ای و تصادفات باشد چراکه پیشنهادات و تصمیمات ما به نجات جان انسان ها منجر شده و سهل انگاری و کم کاری ما به قیمت مرگ و جانباختن انسان ها تمام می شود.

مرادنیا با بیان اینکه کاهش تلفات جاده ای در استان را باید به مردم گزارش داد، افزود: بخشی از این کاهش به برطرف شدن نقاط حادثه خیز استان و فراهم کردن امکانات و زیرساخت ها ارتباط دارد و نیمی از آن به رعایت قانون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تصادفات و تلفات جاده ای مطالبه مردم از مسوولین است

کاهش تصادفات و تلفات جاده ای مطالبه مردم از مسوولین است