مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 09:462020-01-27اقتصادي

پنج پروژه آبخیزداری زنجان در دهه فجر افتتاح می شود


جعفر بیات روز دوشنبه در جمع خبرنگاران، مجموع اعتبارات هزینه شده برای اجرای این طرح ها را حدود 35 هزار میلیون ریال خواند و اظهار داشت: 28 هزار و 568 میلیون ریال از محل صندوق توسعه ملی و 6 هزار و 371 میلیون ریال نیز از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه ها شامل احداث سازه های چندمنظوره در بالادست روستای میرآخور شهرستان ماهنشان، سازه های چندمنظوره در حوزه آبخیز چسب شهرستان ایجرود، سازه رسوب گیر سنگ و ملاتی و لایروبی حوضچه های قدیمی تغذیه مصنوعی روستای ذاکر شهرستان زنجان، سازه چندمنظوره صالح آباد شهرستان خدابنده و فاز اول پروژه کنترل سیلاب حوزه آبخیز شهری آب بر در بخش مرکزی شهرستان طارم است که همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح می شوند.

بیات افزود: میزان اشتغال موقت در این پروژه ها، یک هزار و 440 نفر روز است.

معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: کنترل فرسایش و رسوب، کاهش خسارت های سیل و تقویت و پایدارسازی منابع آب زیرزمینی محل اجرا از اهداف اجرای این پروژه ها است.

وی خاطرنشان کرد: کنترل سیلاب های شهری آب بر مدت ها است که از سوی مسؤولان محلی و استانی پیگیری می شود و خوشبختانه عملیات اجرایی آن از سال 97 آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج پروژه آبخیزداری زنجان در دهه فجر افتتاح می شود

پنج پروژه آبخیزداری زنجان در دهه فجر افتتاح می شود