مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 09:462020-01-27سياسي

نظام پزشکی یزد: چه سخت است وقتی جاهلان، ردای عالمان بپوشند


در بیانیه نظام پزشکی یزد که نسخه ای از آن روز دوشنبه در اختیار خبرنگار ایرنا قرار گرفت آمده است: ایران این سرزمین کهن با تمام غنایش از دیرباز قربانی هوس بازی زیاده خواهان بوده است؛ در یکی از سرنوشت سازترین برهه های تاریخ کشور شاهدیم که در مقایسه با تهدیدهای خارجی، تهدیدهای درونی نیز کمتر خانمان سوز نمی نماید.

در شرایطی که تهدیدهای بیرونی فشارهای روز افزونی را بر مردم شریف ما تحمیل می کند، کالبدی از جنس نادانی، فتنه های نو آغاز می نماید و نماد سال ها مجاهدت علمی دانشمندان را می سوزاند، نمادی که یکی از چراغ های راه سلامت جامعه است.

حفظ سلامت، یکی از دغدغه های ذهنی و عینی آحاد مردم در هر جامعه ای است و به آتش کشیدن یکی از منابع عمده طب، در ملا عام و آن هم توسط شخصی در کسوت روحانیت می تواند باعث تشویش خاطر مردمان گردد.

آقای تبریزیان کتاب مرجع 50 ساله پزشکی را می سوزاند.

این امر بی نهایت زشت و ناپسند است و درخور پیگیری، لیکن انتظار جامعه شریف پزشکی، هوشیاری بیشتر متولیان امر نسبت به تحرکاتی است که آسایش و امنیت و آبروی اسلام و ایران و آرامش خاطر مردم را هدف قرار داده است.

توهین به علم، در هیچ آیین آسمانی و هیچ مرام بشری ممدوح نیست، چه می شود که یک روحانی دست به چنین حرکات گستاخانه ای می زند تا خود را بزرگ جلوه دهد؟.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام پزشکی یزد: چه سخت است وقتی جاهلان، ردای عالمان بپوشند

نظام پزشکی یزد: چه سخت است وقتی جاهلان، ردای عالمان بپوشند