مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 09:462020-01-27سياسي

نمایشگاه صنایع دستی و سوغات شاهرود برپا می شود


حمیدرضا حسنی روز دوشنبه در نشست خبری کمیته ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز سال 99 ، افزود: مسئولیت کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی امور فرهنگی و فضای مجازی به عهده اداره میراث فرهنگی قرار داده شده است.

وی با بیان اینکه 10 کمیته در این ستاد فعال هستند وبا برنامه ریزی به استقبال از نوروز می روند، تصریح کرد: این کمیته شامل سازمان جوانان هلال احمر، خبرگزاری ها و رسانه های محلی ، سازمان تبلیغات اسلامی ، روابط عمومی دستگاه های اجرایی، شهرداری ها، اداره هواشناسی، امورعشایری، فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان شاهرود، تاکید کرد: با هم افزایی و هم اندیشی در این ستاد، راهنمایی مسافران با رویکردی خلاقانه و نوآورانه انجام خواهد شد تا سطح رضایتمندی مسافران را بالا برده و این شهرستان را از معبر به مقصد گردشگری تبدیل کنیم.

حسنی هدف از برپایی نوروزگاه ها را این گونه تشریح کرد: نورزوگاه ها مکانی برای دیدن زنده تولید صنایع دستی، اجرای آیین های سنتی، نواختن موسیقی محلی است که همه ساله بیش از 50 هزار گردشگر از این مکان ها بازدید می کنند.

وی با اشاره به برپایی نوروزگاه ها در سه منطقه؛ شاهرود، بسطام و بیارجمند، ادامه داد: روستا های هدف گردشگری مانند رضا آباد، ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه صنایع دستی و سوغات شاهرود برپا می شود

نمایشگاه صنایع دستی و سوغات شاهرود برپا می شود