مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 09:452020-01-27سياسي

باید از هرگونه احساس ضعف در مقابل دشمنان پرهیز کرد


مراسم بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یادواره 7شهید روستای تقلید آباد زرندیه، در مسجد جامع این روستا برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ مراسم بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قوی ترین و سرشناس ترین فرمانده ضد تروریست دنیا و فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و یادواره 7 شهید روستای تقلید آباد زرندیه با حضور جمعی با حضور مردم، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و مسئولان در مسجد جامع این روستا برگزار شد.

امام جمعه زرندیه در این مراسم با بیان اینکه مردم ایران همواره و با اقتدار درمقابل استکبار ایستاده اند گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید قاطعانه درمقابل زورگویان ایستاد و از هرگونه احساس ضعف در مقابل دشمنان پرهیز کرد که نمونه بارز آن سردار سلیمانی عزیز که در راه خدا و برای خدا با استکبار جنگید و خداوند نیز به پاس اخلاص وجودی او با چنین عظمتی از وی و همراهانش استقبال کرد و به مخلوق خود رسید.

حجت السلام ابراهیمی افزود: همه ما مدیون شهدا هستیم و آسایش و آرامش امروز ما در نتیجه مجاهدت و پایمردی شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی است و تحقق اهداف و آرمان های نظام در گرو زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و تبعیت از ولایت فقیه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید از هرگونه احساس ضعف در مقابل دشمنان پرهیز کرد

باید از هرگونه احساس ضعف در مقابل دشمنان پرهیز کرد