مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 09:452020-01-27اقتصادي

20 میلیون متر مکعب آب در زاینده رود رهاسازی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، صبح امروز منصور شیشه فروش در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 341 پروژه در بخش مدیریت بحران در بخش هایی مانند پیشگیری از سیل، خشکسالی، تأمین برق اضطراری و.

با اعتبار بالغ بر 215 میلیارد تومان در دهه فجر در استان افتتاح خواهد شد.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان اصفهان اعلام کرد: بارش امسال در اصفهان 59 میلی متر بوده که به نسبت سال گذشته 26 درصد و نسبت به بلند مدت 12 درصد کاهش داشته است و با توجه به وقوع خشکسالی های مداوم و طولانی مدت احتمال بارش های مقطعی و پرشدت وجود دارد، به همین دلیل احتمال وقوع سیل در نظر گرفته شده است.

وی در خصوص جریان آب زاینده رود تصریح کرد: قطع و وصل مستمر جریان آب در رودخانه باعث مشکلاتی مانند فرونشست زمین در محور رودخانه و تبدیل محور رودخانه به کانون گرد و غبار می شود و برای اصفهان با این شرایط جغرافیایی خاص خشک شدن رودخانه مشکلات جدی به دنبال خواهد داشت و به همین دلیل تصمیم رهاسازی 20 میلیون متر مکعب در بستر رودخانه گرفته شد.

شیشه فروش در خصوص قانون مدیریت بحران اظهار کرد: با تصویب شدن قانون مدیریت بحران، 26 تکلیف برای هر دستگاه مشخص شد و طبق این قانون تمام دستگاه های کشوری در ایجاد هر مخاطره ای مسؤول خواهند بود و بنابراین ستادهایی تحت عنوان پیشگیری، هماهنگی و فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 میلیون متر مکعب آب در زاینده رود رهاسازی می شود

20 میلیون متر مکعب آب در زاینده رود رهاسازی می شود