مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 09:402020-01-27پزشكي

گزارش نشدن هیچ مورد مشکوکی از ابتلا به کروناویروس جدید


هیچ مورد مشکوکی از ابتلا به کروناویروس جدید گزارش نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری های معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تاکنون هیچ مورد مشکوکی از ابتلا به این ویروس در کشور گزارش نشده است.

دکتر محمد جعفر صادقی افزود: نظام مراقبت این بیماری در کشور با نظارت و راهبری معاونت بهداشت و مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، در همه پایانه های مرزی کشور به ویژه فرودگاه ها و بنادر بین المللی، پایگاه های مراقبت های بهداشتی مرزی با حضور کارشناسان و متخصصان بهداشت و مبارزه با بیماری ها فعال است و با تجهیزات مناسب هرگونه مورد مشکوک ورودی به کشور را تحت غربالگری و مراقبت های لازم قرار می دهند.

وی گفت: پیشگیری از کروناویروس جدید مانند بسیاری از بیماری های ویروسی مجاری تنفسی بسیار ساده و شامل شست و شوی مکرر دست و صورت با شوینده های مناسب، تماس نداشتن با افراد دارای علائم شبه آنفلوآنزا، پرهیز از دست دادن و روبوسی است.

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری های معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد از مردم استان خواست اطلاعات مربوط به این بیماری را تنها از طریق رسانه های رسمی کشور و آن هم از مراجع رسمی حوزه سلامت پیگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش نشدن هیچ مورد مشکوکی از ابتلا به کروناویروس جدید

گزارش نشدن هیچ مورد مشکوکی از ابتلا به کروناویروس جدید