مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 09:152020-01-27سياسي

پیوند مناسب نسل جوان با مساجد و آموزه های دینی ضروری است


عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور گفت: پیوند مناسب و بهتر بین نسل جوان با مساجد و دیگر آموزه های دینی ما یکی از نیازها لازم و ضروری در عرصر حاضر به شمار می رود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازویژه ائمه جمعه و جماعات استان های آذربایجان غربی، کرمانشاه و کردستان که با حضور دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور برگزار شد، اظهار داشت: متاسفانه به دلیل بعضی از عملکردها فاصله نسل جوان با مساجد و آموزه های دینی افزایش پیدا کرده است و همین مسئله باعث شده صحن مساجد ما امروز از جمع جوانان خالی باشد.

وی افزود: باید بنگریم که در طول این چهل سالی که از عمر انقلاب گدشته است در کجا و چه زمانی اشتباه کرده ایم که این جوانان تا این اندازه با افکار انقلابی و مذهبی نسل های پیش از خود فاصله گرفته اند.

امام جمعه پاوه ادامه داد: البته همین جوانان نشان داده اند در هر زمانی که لازم باشد در عرصه های مختلف پای انقلاب می ایستند و به صحنه می آیند تا به دشمنان اجازه عرض اندام ندهند اما باز هم این فاصله را حفظ کرده اند.

ماموستا قادری یادآور شد: بر اساس نظریه اندیشمندان بزرگ جهان، عمر هر انقلابی بین 20 تا 22 سال عنوان شده است اما می بینیم به برکت اسلامی بودن انقلاب ایران، جشن چهل سالگی انقلاب ایران در سال گذشته تمامی این نظریه ها را به چالش کشید و عز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوند مناسب نسل جوان با مساجد و آموزه های دینی ضروری است

پیوند مناسب نسل جوان با مساجد و آموزه های دینی ضروری است