مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 09:002020-01-27ورزشي

باشگاه تراکتور: استوکس مشکلی برای بازی در پرسپولیس ندارد!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مصطفی کاراندیش، معاون حقوقی باشگاه تراکتور تبریز درباره پیوستن قطعی آنتونی استوکس به پرسپولیس و اینکه باشگاه تراکتور گفته بود این بازیکن با محرومیت مواجه خواهد شد، - باشگاه تراکتور: استوکس مشکلی برای بازی در پرسپولیس ندارد! معاون حقوقی باشگاه تراکتور اعلام کرد آنتونی استوکس مشکلی برای بازی در پرسپولیس ندارد و محرومیتی متوجه باشگاه پرسپولیس نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مصطفی کاراندیش، معاون حقوقی باشگاه تراکتور تبریز درباره پیوستن قطعی آنتونی استوکس به پرسپولیس و اینکه باشگاه تراکتور گفته بود این بازیکن با محرومیت مواجه خواهد شد، اظهار داشت: استوکس مشکلی برای عقد قرارداد با پرسپولیس ندارد.

هیچ محرومیتی شامل حال باشگاه پرسپولیس نخواهد شد و اگر محرومیتی از سوی فیفا ابلاغ شود، متوجه خود بازیکن و تیم آدنا اسپور ترکیه است که این بازیکن فصل گذشته در آن تیم بازی کرده است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا صحبتی با باشگاه پرسپولیس داشته اند یا خیر؟ گفت: ما فقط یک نامه همان ابتدا زدیم که این بازیکن در فیفا پرونده باز دارد و اگر در آینده حکمی علیه این بازیکن صادر شد، از ما نخواهند که از شکایت مان عقب نشینی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باشگاه تراکتور: استوکس مشکلی برای بازی در پرسپولیس ندارد!

باشگاه تراکتور: استوکس مشکلی برای بازی در پرسپولیس ندارد!