مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 08:552020-01-27اجتماعي

فعالیت ها حوزه کودک و نوجوان با مشارکت شهرداری گرگان توسعه می یابد


شهردار گرگان با تاکید بر همکاری و مشارکت دوجانبه فعالیت های حوزه کودک و نوجوان گفت: فعالیت ها حوزه کودک و نوجوان با مشارکت شهرداری گرگان و کانون پرورش فکری توسعه می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان، عبدالرضا دادبود در نشست مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان با اشاره به نقش مهم کانون در شکوفایی و پرورش استعداد های کودکان و نوجوانان اظهار کرد: خدمات کانون پرورش فکری برای نسل امروز و آینده جامعه بسیار درخشان است.

وی تصریح کرد: همکاری کانون و شهرداری می تواند به توسعه فعالیت های حوزه کودک و نوجوان که ریشه در تقویت انگیزه ی عمومی و مهارت های فردی و اجتماعی مخاطبان در مدت زمان طولانی دارد، بیانجامد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان ضمن معرفی کانون و فعالیت های متنوع فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و اسلامی بر لزوم هم افزایی و بهره مندی از ظرفیت های متقابل تاکید کرد.

کانون پرورش فکری با فعالیت های کتاب محور تلاش می کند تا نسل آینده ساز را با مهارت های زندگی آشنا سازد محبوبه رجب نسب با بیان اینکه کانون پرورش فکری شهرستان گرگان دارای سه مرکز فرهنگی هنری ثابت، سه کتابخانه سیار روستایی و شهری، یک مرکز فراگیر و یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت ها حوزه کودک و نوجوان با مشارکت شهرداری گرگان توسعه می یابد

فعالیت ها حوزه کودک و نوجوان با مشارکت شهرداری گرگان توسعه می یابد