مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 08:352020-01-27فرهنگي

نو نوار شدن پردیس ملت


سالن های جدید پردیس سینمایی ملت در آستانه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، آقای هاشم میرزاخانی مدیرعامل موسسه تصویر شهر در آیین افتتاحیه سالن های جدید پردیس سینمایی گالری ملت گفت: این پردیس سینمایی یک سازه گرافیکی منحصر به فرد است، در ایام ساخت آن در دهه 80، چهار پرده نمایش در یک پردیس بی نظیر بود، اما با توجه به رشد فناوری مردم عادت کرده اند در پردیس هایی حاضر شوند که همزمان 10 فیلم در 10 سالن به نمایش در آید.

وی افزود: با یاری خدا بعد از 9 ماه تعداد صندلی ها را از حدود هزار و 85 به 1900 صندلی رساندیم و اکنون با 12 سالن نمایش در خدمت هموطنانمان هستیم.

آقای میرزاخانی گفت: یک گالری بسیار خوب با طراحی و نورپردازی حرفه ای و همچنین سالنی برای تئاتر، موسیقی و برنامه های تجسمی در نظر گرفته ایم.

وی افزود: طبقه مثبت دو هم که سال های سال استفاده مقطعی می شد به عنوان سالنی برای جمع شدن خانواده ها و غذا خوردن در نظر گرفته ایم، تأثیر مثبت این اتفاق را به روح بلند سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی سردار دل ها تقدیم می کنم.

رییس سازمان سینمایی نیز در این مراسم گفت: این کار، کار ارزشمندی است، هر چه زیر ساخت های فرهنگی را توسعه دهیم به امنیت آفرینی برای کشور کمک می کنیم، زیرا زیر ساخت های فرهنگی به تولیدات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نو نوار شدن پردیس ملت

نو نوار شدن پردیس ملت